[Administracja] Dodano możliwość zarządzania Produktami z poziomu formatki ustawień użytkownika
[Administracja] Dodano obsługę błędów wysyłania plików na ftp
[Administracja] Dodano parametr określający początkową datę procesowania dokumentów przez OCR
[Administracja] Eksport plików do FTP jest możliwy w oparciu o katalog zdalny wyznaczany z poziomu procedury
[Baza wiedzy] Formatka publikacji załączników zapamiętuje zaznaczone pliki podczas zmiany jej parametrów
[Dokumenty] #TIC-193 Dodano możliwość przejścia do listy dokumentów z poziomu projektowania szablonu
[Dokumenty] Dodano efekt loadera podczas przeliczania danych na formatce edycji Dokumentu
[Dokumenty] Dodano komunikat dla użytkownika o próbie wygenerowania pustego podglądu Dokumentu
[Dokumenty] Poprawiono pozycjonowanie pola recordsetu o typie Tak/Nie
[Dokumenty] Poprawiono szybkość przechodzenia pomiędzy zakładkami na formatce edycji Dokumentu
[Dokumenty] Usprawniono formatkę zarządzanie skryptami java oraz sortowania pozycji dla Szablonów dokumentu
[Faktury] Dodano datę eksportu Faktury na szczegółach elementu
[Faktury] Dodano możliwość zmiany kontrahenta faktury po jej utworzeniu
[Faktury] Spłacając Fakturę domyślnie zaznaczają się wszystkie dokumenty Kontrahenta
[FV Kosztowe] Dodano automatyczne przejście do rejestracji Faktury kosztowej po dodaniu Pisma przychodzącego o typie Paragon
[FV Kosztowe] Dodano możliwość zablokowania rozksięgowania na wybrane Centra kosztów i przychodów
[FV Kosztowe] Dodano nowy stan faktury Wstępnie zaakceptowany
[FV Sprzedaży] Akceptacja ostatniego elementu w paczce (Faktury, Listy płac) będzie automatycznie akceptować Zadanie
[FV Sprzedaży] Dodano możliwość wysyłania prośby o akceptację Faktury dla grupy użytkowników
[FV Sprzedaży] Dodano możliwość zmiany adresu wystawienia Faktury Sprzedaży
[FV Sprzedaży] Zablokowano możliwość usunięcia Faktury w sytuacji gdy istnieje już faktura wystawiona z późniejszą datą w tym samym miesiącu
[HR] Dni wolne od pracy są prezentowane również w widoku kalendarza
[HR] Dodano filtrowanie po spółkach na kalendarzu nieobecności
[HR] Dodano możliwość wysyłki zleceń bankowych do ZUS i US
[HR] Rozbudowano widok formularza dni wolnych od pracy
[Intranet] System automatycznie resetuje status użytkownika czatu po 24 godzinach od zmiany na Zajęty
[Kalendarz] Pojawiła się możliwość bezpośredniego utworzenia Deala z poziomu wprowadzania ustaleń ze spotkania na kalendarzu
[Kontrahenci] Dodano możliwość wprowadzenia na karcie Kontrahenta rekomendacji od kontaktu
[Kontrahenci] Dodano zabezpieczenie przed usunięciem kontrahenta funkcjonującego jako aktywna spółka w systemie
[Ogólne] Dodano listę ostatnio przeglądanych elementów na formatce przenoszenia oraz scalania
[Ogólne] Dodano obsługę tabel w edytorze Html
[Ogólne] Dodano opis w dymku dla każdego elementu wyszukiwania na bocznym panelu
[Ogólne] Dodano zabezpieczenie przed edycją elementów podrzędnych gdy obiekt nadrzędny jest zamknięty
[Ogólne] Poprawiono szybkość wyświetlania dokumentów w komponencie DAC
[Ogólne] Przewijanie podglądu załączników w prawym oknie uwzględnia już wiele wydruków PDF
[Ogólne] Uproszczono sposób kopiowania linku elementu do schowka
[Ogólne] Zmieniono sposób wyboru czasu na polach z datą
[Ogólne] Zmieniono styl wyświetlania tekstu w chmurkach opisujących element
[Ogólne] Zmieniono wygląd pola multiwybór służącego do wyboru załączników do skopiowania
[Ogólne] Zwiększono do 50 maksymalną ilość plików załączanych do systemu jednorazowo
[Ogólne] Zwiększono rozmiar pola Opis na formatkach edycji Zadań, Deali, Projektów
[Pluginy] Dodano pole NIP do formatki dodawania Deala z poziomu pluginu MS Outlook
[Poczta e-mail] Dodano możliwość wskazania tylko wybranych skrzynek e-mail do konwersji na Dokument
[Projekty] Dodano możliwość wprowadzenia Id lub linku Projektu/Zadania z zewnętrznego systemu
[Sekretariat] Dodano możliwość rejestracji Przesyłek przez użytkowników nie posiadających uprawnień rozszerzonych
[Sekretariat] Dodano możliwość wyszukania Przesyłki w głównej wyszukiwarce
[Sekretariat] Rozbudowano widok kolejki skanowania faktur
[Sekretariat] Zmieniono nazwy zeskanowanych plików na bardziej przyjazne
[Sprawy] #TIC-150 Dodano możliwość przypisania Dokumentów do wielu Spraw
[Sprawy] Dodano możliwość dołączania Przesyłek do Spraw
[Workflow] Dodano dodatkowy opis procesu w tytule powiadomienia e-mail o Działaniu
[Zadania] #TIC-171 Dodano możliwość ponownego wysłania odrzuconego Zadania do akceptacji